РЕЛІГІЙНА ОРГАНІЗАЦІЯ «ВИЩИЙ ДУХОВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД»

ВСТУПНА КАМПАНІЯ 2019 РОКУ (Реєстрація)!

 

ВСТУПНА КАМПАНІЯ 2019 РОКУ


Охочі навчатися в Ірпінській Біблійній Семінарії, будь ласка, оберіть програму та ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЯ!

(необхідно натиснути на кнопку "РЕЄСТРАЦІЯ" під обраною програмою)

 

ФАКУЛЬТЕТ БІБЛІЙНОГО НАВЧАННЯ І ДУШЕПІКЛУВАННЯ

 


1. Магістерська програма «Біблійне душепіклування» (MABC)


1. Мета програми

- Підвищити рівень кваліфікації випускників ІБС (братів і сестер), які активно звершують служіння в помісних церквах.

- Забезпечити студентів необхідними знаннями й практичними навичками в таких напрямах служіння, як учнівство, біблійне консультування та душепіклування.


2. Опис програми

- Форма навчання – заочна.

- Тривалість навчання – 2 роки (по три двотижневі сесії на рік).

- Без вивчення стародавніх біблійних мов.

- Без вступних іспитів.


3. Вимоги до вступу

- Запрошуються випускники ІБС (брати та сестри), які закінчили базові програми Семінарії («Пасторське служіння», «Християнська освіта», "Музичне служіння", "Служіння нечуючим").

- Запрошуються брати, які закінчили програму «Пасторське служіння і богослов'я» і отримали ступінь бакалавра богослов'я (B.Th).


4. Кваліфікація

- Випускники ІБС, які закінчили програму «Біблійне душепіклування», отримують ступінь магістра біблійного душепіклування 

(Master of Arts in Biblical Counseling (MABC)).

Випускники ІБС, які закінчили програму «Біблійне душепіклування» і мають ступінь бакалавра богослов'я (B.Тh) отримують ступінь магістра пасторського служіння і богослов'я (Master of Divinity (M.Div))

 

5. Документи

Реєстрація на магістерську програму "Біблійне душепіклування" 2019-2020 навчальний рік ЗАКРИТА.

Тим хто зареєструвався до 1 вересня 2019 року необходіно в найкоротший термін заповнити й надіслати на адресу Семінарії такі паперові документи:

1. Анкета Семінарії (натисність на "Анкета Семінарії" і отримайте анкету у форматі pdf). Анкету можна заповнити й відіслати електронною поштою.

2. Заява на ім'я ректора.

3. Характеристика-рекомендація церковної ради помісної церкви.

4. Копія документа про державну освіту.

5. Копія диплома про закінчення ІБС з додатком до диплома.

6. Дві фотокартки 3x4 см.

7. Копія паспорта (першої сторінки).

8. Флюорографія.

Паперові документи необхідно подати до 15 вересня поточного року!

Перша навчальна сесія відбудеться з 16 по 27 вересня 2019 року!

 

2. Сертифікатна програма «Церковне служіння»


1. Мета програми

- Навчити методів організації малих груп.

- Навчити методики роботи з людьми з інвалідністю.

- Підвищити рівень знань у сфері учнівства і душепіклування.


2. Опис програми

- Форма навчання – заочна.

- Тривалість навчання – 1 рік (чотири сесії по п'ять днів).

- Без вступних і випускних іспитів.

- Без пропусків недільних богослужінь у помісних церквах.

- Без вікових обмежень.


3. Вимоги до вступу

- Запрошуються брати та сестри, випускники ІБС, які закінчили будь-яку освітню програму Семінарії (включаючи всі види сертифікатних програм).

Брати та сестри, які закінчили ІБС до 2013 року, пройшовши навчання за даною сертифікатною програмою, отримують свідоцтво про підвищення кваліфікації і ступінь еквівалентну до відповідних програм ІБС.


4. Документи

 - Охочі навчатися за сертифікатною програмою «Церковне служіння» повинні попередньо зареєтруватися.


- Необхідно також заповнити і надіслати на адресу Семінарії такі паперові документи:

1. Анкета Семінарії (натисніть на "Анкета Семінарії" і отримайте анкету у форматі pdf). Анкету можна заповнити й відіслати електронною поштою.

2. Заява на ім'я ректора.

3. Характеристика-рекомендація церковної ради помісної церкви.

4. Копія документа про державну освіту (для диплома нового зразка).

5. Копія диплома про навчання в ІБС з додатком до диплома (для диплома нового зразка).

6. Одна фотокартка 3x4 см.

7. Копія паспорта (першої сторінки).

8. Флюорографія.

 Паперові документи необхідно подати до 15 вересня поточного року!

Перша навчальна сесія відбудеться з 21 по 25 жовтня 2019 року!

 

 

ПАСТОРСЬКИЙ ФАКУЛЬТЕТ (ПФ)


1. Бакалаврська програма «Пасторське служіння» (BAPM)


1.Опис програми

тривалість навчання – 4 роки (по три двотижневі сесії на рік).;

форма навчання – заочна.

Дана програма призначена лише для братів. Її мета - дати необхідну духовну освіту для звершення служіння в помісних церквах.

Програма спрямована на практичну підготовку служителів помісних церков, викладачів церковних і регіональних біблійних шкіл.


2. Документи

 Охочі навчатися за даною програмою повинні попередньо зареєтруватися.

- Необхідно також заповнити й надіслати на адресу Семінарії такі паперові документи:

1. Анкета Семінарії (натисніть на "Анкета Семінарії" і отримайте анкету в форматі pdf). Анкету можна заповнити й відіслати електронною поштою.

2. Заява на ім'я ректора.

3. Свідчення про особисте навернення.

4. Характеристика-рекомендація церковної ради помісної церкви.

5. Копія документа про державну освіту.

6. Копія документа про духовну освіту.

7. Дві фотокартки 3x4 см.

8. Копія паспорта (першої сторінки).

9. Медична довідка 086-У.

Паперові документи необхідно подати до 15 вересня поточного року!

 

3. Вступні іспити

1. Конкурс документів.

2. Співбесіда в ректораті.

3. Догматика (усно).

4. Тест на знання Біблії.

5. Проповідь (усно).

Іспити відбудуться під час першої навчальної сесії з 30 вересня по 11 жовтня 2019 року!


2. Сертифікатна програма «Пасторське служіння»


1.Мета програми

- Навчити основних принципів і методів тлумачення Біблії.

- Розвивати та поглиблювати навички проповідування.

- Розвивати практичні навички душепіклування.


2.Опис програми

- Форма навчання – заочна.

- Тривалість навчання – 1 рік (чотири сесії по п'ять днів).

- Без вступних і випускних іспитів.

- Без пропусків недільних богослужінь у помісних церквах.

- Без вікових обмежень.


3. Вимоги до вступу

- Запрошуються брати, які раніше не навчалися в Ірпінській Біблійній Семінарії та активно задіяні в служінні помісних церков.


4. Документи

 - Охочі навчатися за даною програмою повинні попередньо зареєструватися!

- Необхідно також заповнити й надіслати на адресу Семінарії такі паперові документы:

1. Анкета Семінарії (натисніть на "Анкета Семінарії" і отримайте анкету у форматі pdf). Анкету можна заповнити й відіслати електронною поштою.

2. Заява на ім'я ректора.

3. Характеристика-рекомендація церковної ради помісної церкви.

4. Свідчення про особисте навернення.

5. Одна фотокартка 3x4 см.

6. Копія паспорта (першої сторінки).

7. Флюорографія.

 Паперові документи необхідно подати до 6 вересня поточного року!

Перша сесія відбудеться з 9 по 13 вересня 2019 року!

 

 

ФАКУЛЬТЕТ ХРИСТИЯНСЬКОЇ ОСВІТИ (ФХО)

 

1. Бакалаврська програма «Християнська освіта» (BACE)


1.Опис програми

тривалість навчання – 4 роки (по три двотижневі сесії на рік).;

форма навчання – заочна.

Дана програма призначена для братів та сестер.

Мета програми - підготувати кваліфікованих організаторів християнської освіти для помісних церков, учителів недільних шкіл, учителів християнської етики, організаторів молодіжного, табірного та жіночого служіння.


2. Документи

 - Охочі навчатися за даною програмою повинні попередньо зареєструватися!

- Необхідно також заповнити й надіслати на адресу Семінарії такі паперові документи:

1. Анкета Семінарії (натисніть на "Анкета Семінарії" і отримайте анкету у форматі pdf). Анкету можна заповнити й відіслати електронною поштою.

2. Заява на ім'я ректора.

3. Свідчення про особисте навернення.

4. Характеристика-рекомендація церковної ради помісної церкви.

5. Копія документа про державну освіту.

6. Копія документа про духовну освіту.

7. Дві фотокартки 3x4 см.

8. Копія паспорта (першої сторінки).

9. Медична довідка 086-У.

Паперові документи необхідно подати до 15 вересня поточного року! 

 

3. Вступні іспити

1. Конкурс документів.

2. Співбесіда в ректораті.

3. Догматика (усно).

4. Тест на знання Біблії.

5. Біблійний урок з конспектом.

Іспити відбудуться під час першої навчальної сесії з 30 вересня по 11 жовтня 2019 року!


2. Сертифікатна програма «Християнська освіта»


1.Мета програми

- Дати базові знання, необхідні для служіння у сфері християнської освіти дітей і підлітків.

- Підготувати до звершення служіння в християнських таборах.

- Підготувати до жіночого служіння.


2.Опис програми

- Форма навчання – заочна.

- Тривалість навчання – 1 рік (чотири сесії по п'ять днів).

- Без вступних і випускних іспитів.

- Без пропусків недільних богослужінь у помісних церквах.

- Без вікових обмежень.


3. Вимоги до вступників

- Запрошуються сестри, які раніше не навчалися в Ірпінській Біблійній Семінарії та активно задіяні в служінні помісних церков.


4. Документи

- Охочі навчатися за даною програмою повинні попередньо зареєструватися!

- Необхідно також заповнити й надіслати на адресу Семінарії такі паперові документы:

1. Анкета Семінарії (натисніть на "Анкета Семінарії" і отримайте анкету у форматі pdf). Анкету можна заповнити й відіслати електронною поштою.

2. Заява на ім'я ректора.

3. Характеристика-рекомендація церковної ради помісної церкви.

4. Свідчення про особисте навернення.

5. Одна фотокартка 3x4 см.

6. Копія паспорта (першої сторінки).

7. Флюорографія.

 Паперові документи необхідно подати до 15 вересня поточного року!

Перша навчальна сесія відбудеться з 14 по 18 жовтня 2019 року!

 

 

МУЗИЧНИЙ ФАКУЛЬТЕТ (МФ)


1. Бакалаврська програма «Церковне музичне служіння» (BA.MUS)

 

1.Опис програми

тривалість навчання – 3 роки (по чотири двотижневі сесії на рік).;

форма навчання – заочна.

Дана програма призначена для братів і сестер. Мета програми - підготувати кваліфікованих керівників музичного служіння для помісних церков за такими напрямами, як:

1) керівник хору;

2) керівник групи прославлення;

3) сольний спів.


2. Документи

- Охочі навчатися за даною програмою повинні попередньо зареєструватися!

- Необхідно також заповнити і надіслати на адресу Семінарії такі паперові документи:

1. Анкета Семінарії (натисніть на "Анкета Семінарії" і отримайте анкету у форматі pdf). Анкету можна заповнити й відіслати електронною поштою.

2. Заява на ім'я ректора.

3. Характеристика-рекомендація церковної ради помісної церкви.

4. Свідчення про особисте навернення.

5. Копія документа про державну освіту.

6. Копія документа про духовну освіту.

7. Копія документа про музичну освіту з випискою оцінок.

8. Дві фотокартки 3x4 см.

9. Копія паспорта (першої сторінки).

10. Медична довідка 086-У.

 Паперові документи необхідно подати до 15 вересня поточного року!

 

 3. Вступні іспити

1. Конкурс документов.

2. Співбесіда в ректораті.

3. Догматика (усно).

4. Тест на знання Біблії.

5. Сольфеджіо (усно і письмово).

6. Теорія музики.

7. Диригування та спів.

8. Фортепіано.

Іспити відбудуться під час першої навчальної сесії з 16 по 27 вересня 2019 року!


2. Курси "Церковний звукооператор"


1. Мета програми

- Навчити теоретичних основ та принципів роботи з церковною звукоапаратурою.

- Навчити застосовувати ці знання на практиці.

 

2. Опис програми

- Форма навчання – заочна.

- Тривалість навчання – 1 рік (чотири сесії по два дні).

- Без вступних і випускних іспитів.

- Без пропусків недільних богослужінь у помісних церквах.

- Без вікових обмежень.

 

3. Вимоги до вступу

- Запрошуються брати та сестри, які є членами помісних церков ЄХБ і займаються або планують займатись налаштуванням підсилювальної звукової апаратури у своїх церквах.

 

4. Документи

 - Охочі навчатися за програмою «Церковний звукооператор» повинні попередньо зареєтруватися.

- Необхідно також заповнити й надіслати на адресу Семінарії такі паперові документи:

1. Анкета Семінарії (натисніть на "Анкета Семінарії" і отримайте анкету у форматі pdf). Анкету можна заповнити й відіслати електронною поштою. В Анкеті зробити примітку «Церковний звукооператор».

2. Заява на ім'я ректора.

3. Характеристика-рекомендація церковної ради помісної церкви.

4. Одна фотокартка 3x4 см.

5. Копія паспорта (першої сторінки).

 

 Паперові документи необхідно подати до 25 вересня поточного року!

 За додатковою інформацією можна звертатись до декана МФ ІБС Корчевного О. Д. за ардесою – korchevniy@yahoo.com

 Перша навчальна сесія відбудеться з 27 по 28 вересня 2019 року!

 

 

 

ФАКУЛЬТЕТ СЛУЖІННЯ НЕЧУЮЧИМ (ФСН)

 

Бакалаврська програма «Служіння нечуючим» (BA.DEAF)

 

1.Опис програми

тривалість навчання – 4 роки (по три двотижневі сесії на рік);

форма навчання – заочна

 

Дана програма призначена для братів і сестер.  ЇЇ мета - підготувати кваліфікованих перекладачів жестової мови глухих для помісних церков.


2. Документи

- Охочі навчатися за даною програмою повинні попередньо зареєструватися!

- Необхідно також заповнити і надіслати на адресу Семінарії такі паперові документи: 

1. Анкета Семінарії (натисніть на "Анкета Семінарії" і отримайте анкету у форматі pdf). Анкету можна заповнити й відіслати електронною поштою.

2. Заява на ім'я ректора.

3. Характеристика-рекомендація церковної ради помісної церкви.

4. Свідчення про особисте навернення.

5. Копія документа про державну освіту.

6. Копія документа про духовну освіту.

7. Дві фотокартки 3x4 см.

8. Копія паспорта (першої сторінки).

9. Медична довідка 086-У.

 Паперові документи необхідно подати до 15 вересня поточного року!


 

3.Вступні іспити

1. Конкурс документів.

2. Співбесіда в ректораті.

3. Догматика (усно).

4. Тест на знання Біблії.

Іспити відбудуться під час першої навчальної сесії з 30 вересня по 11 жовтня 2019 року!


Шановні абітурієнти! Стосовно викликів на вступну сесію обов'язково повідомте з 1 вересня поточного року за електронною адресою: office@ibs.org.ua

вул. Героїв, 22/3

м. Ірпінь, Київська обл. 08203
тел. (04597) 93-320

 

20 червня 2019 року

 

 

 

 
Порядок событий: 
6